سکـــــــــــــــــــــــــــــــوت
سکـــــــــــــــــــــــــــــــوت

سکـــــــــــــــــــــــــــــــوت

توضیحات ندارد.

په نه په

دیشب برای داداشم کاغذ دیواری درست کردم

بعدش همه ی مطالشو از نت گرفتم گفتم:اگه آقاتون بگه از کجا آوردی میگی از کجا؟

گفت میگم:از اینترنت

گفتم:اگه چیزی گفت چی؟

گفت :میگم په نه په!!!رفتم از زکریای رازی گرفتم!!!

عاشقشم ب مولا!!!اینم ک میبینید بنده براش درست کردم و دست خط خودمان میباشدددد.

مسخرگی!

سلام

رفتم بلاگفا یه .بلاگی بود با عنوان

؛ من و جاری و مادرشوهر؛

روزی ۲بار به روز کرده بود.بعضی وقتاهم در یک روز ۲ بار.اون وقت می دونید چقدر کامنت داشت؟؟؟؟

۱۰۰الی ۵۰تا!!!!!

همش هم چرت و پرت!!!

مادر شوهرم زنگ زد اینو گفت

من اینو گفتم

با شوهرم قهرم   الآن آشتی ام....

واقعا خ مسخرررررره اس!!!

من هر وقت متاهل شدم عمرا بیام مسائل خانوادگی ام رو بذارم جلوی چشم ملت!

بله          بله

ماهی کوچک...

سلام

تاحالا پیش اومده یه کسی رو از خودتون برونید و بعد پشیمون بشید و اما اون دیگه رفته باشه؟     

یه دوستی داشتم اسمشproperهست یعنی اسمش یه چیز دیگه اس من خودم بر اساس احساسم اسمشو نوشتم همون.هیچ چیز خاصی ازش نمی دونم فقط میدونم خونه شون اصفهانه و هم سن و سال خودمه و یه چیزای دیگه...

ما با هم توی همین وبلاگا آشنا شدیم....خ دختر عجیبیه...حس می کنم چقدر بمن نزدیکه...تنها کسی ک می تونم خ راحت باهاش درد و دل کنم همونه.اما اون دختر تنهایی نیست توی خوابگاهشون دوست زیاد داره و کلا دوس موس دور وبرش زیاده...من حتی دوست های دخترم هم ب 10تا هم نمیرسه....مثلا "م"یکی از دوستام مث خودم دوست پسر نداره...اما تمام دخترهای دانشگاه شماره شو دارن و همش گوشیش یا در حال زنگ خوردنه یا خودش در حال اس دادنه تازه می ناله از زندگی یکنواخت!گفتم پس من چی بگم؟ک روی هم رفته 10تا بیشتر مخاطب ندارم!

بعضی وقتا دلم از تنهایی خودم میگیره...آخه من با هم جنس هامم دوست نیستم!حتی proper!

همونطور ک گفتم ی جور خاصیه!مثلا من تا حالا ندیدم ک بخواد نظرات وبلاگشو تایید کنه...من اون وقتا بلاگفا بودم ک شماره هامونو بهم دادیم.بعد خاص بودنه دیگه اش اینکه یه سوال ازش بپرسی با یکی از شعرهای سهراب برات ج میده!منم عاشق سهراب!بهمین خاطر بیشتر ازش خوشم اومد.اما بازم یکی از خاص بودنهاش اینکه آدمو میذاره توی خماری!مثلا شب ازش سوال کردم فردا بعدازظهر بهم ج داد.می گفت داشتم فکر می کردم!

بگذریم!حالا دیگه دوست نیستسم باهم...جاش خ خالیه!

من ی دوست نتی دیگه داشتم البته اونم خودش شماره گذاشت اسمش زهرا بود.اون ک خ پایه بود مثلا من وقتی می خوام اس بدم انقدر این ور اون ورش می کنم ک2تانشه!!!

اون وقت اون یه اس ام اسش6تا میشد!

از این لحاظ خ باحال بود اما بدجوری دلمو شکست ک نمیخوام اصلا یادم بیاد 


آری!

من اصن اینطوری نبودم!حتی پیش دانشگاهی هم ک بودیم یه گروه بودیم 6-7نفره!زنگ تفریحا دایره نشکیل می دادیم میشستیم روی زمین، مدرسه رو می کرفتیم ب سرمون دیگه کسی نبود ک مارو نشناسه!!!              

فقط خودم ودلم و خدا میدونه ک چرا حالا انقدر ساکت شدم!

من توی دانشگاه انقدر ساکت بودم ک یکی از دوستام میگفت:الهام میدونی مشخصه ی اخلاقت چیه؟...خ کم حرفی!گفتم:طرفم طرف نیست!پایش بیفته اهلش هستم...نمیدونم!

***************************************************************

***************************************************************

وفکر کن ک چ تنهاست اگر ک ماهی کوچک دچار آبی دریای بی کران باشد....

پست!!!

با توام،با تو،خدا
یک کمی معجزه کن
چند تا دوست برایم بفرست
پاکتی از کلمه
جعبه ای از لبخند
نامه ای هم بفرست
***
کوچه های دل من
باز خلوت شده است
قبل از این که برسم
دوستی را بردند
یک نفر گفت به من
باز دیر آمده ای
دوست قسمت شده است
***
با توام،با تو،خدا
یک دل قلابی
یک دل خیلی بد
چقدر می ارزد؟
من که هر جا رفتم
جار زدم:
شده این قلب حراج
بدوید
یک دل مجانی
قیمتش یک لبخند
به همین ارزانی
***
هیچوقت اما
هیچکس قلب مرا قرض نکرد
هیچکس دل نخرید
***
با توام،باتو،خدا
پس بیا،این دل من،مال خودت
من که دیگر رفتم اما
ببر این دل را
دنبال خودت

لطفا با دقت بخوانید!

سلام

سلام عیدتان مبارک...

بچه های عزیزم!

من چند وقته دلم خ گرفته...باز میشه دوباره میگه...دائم الگشاد نیست...دل هیچکس دائم الگشاد نیست...اما مث من هم انقدر دل گرفته خوب نیست...آخه من....بذار رک و راست بگم...اما دوستان!خواهش می کنم اگر دارید این متن رو می خونید کمکم کنید و یه راهی جلوی پام بذارید تا من انقدر دلم نگیره...

من فوق العاده حساسم! وقتی ب کسی سلام کنم با بی حوصلگی و سردی بهم جواب بده یه جورایی ک انگار داره منو از خودش پس می زنه...از اون لحظه ب بعد کسل میشم

من یه اخلاق بدی ک دارم اینه ک اعتماد ب نفس بالایی ندارم!اصن خودمو قبول ندارم!

وقتی هم ک کسی بهم چیزی میگه ک ناراحت میشم ب خودم برمی دارم میگم:مشکل از منه! اون درست میگه!

الآنم دلم از این اخلاق گند خودم گرفته!...ب خودم میگم :خدایا!من ک الهی شکر و صدهزار مرتبه شکر عیبی ندارم از لحاظ سلامتی و خداروشکر چهره ی زیبایی بهم عطا کرده ... حالا خ خوشگل نباشم زشتم نیستم.

پس چرا من انقدر خودمو قبول ندارم؟

***********************************

دارم (بری باخ)ک ترکی هست و شاده رو می گوشم...

دارم جلوی کامپیوتر می رقصم !...داداشم هم با لنگه ی دمپایی وایساده بالای سرم!

انقدر بدش میاد من می رقصم!....دیگه شب عیده...

عیدتون هم مبارک...بیایید خونمون بهتون عیدی بدم!

چقدر من امروز کوزت بودم!انقدر دوست دارم عید غدیرخم خونمون شلوغ میشه...صبح ک فقط من در پشت صحنه فعالیت می کردم.

تند تند میوه میشستم . می چیدم توی ظرف...اما همینشم باحال بود...بالاخره یه روزه دیگه...

.