سکـــــــــــــــــــــــــــــــوت
سکـــــــــــــــــــــــــــــــوت

سکـــــــــــــــــــــــــــــــوت

توضیحات ندارد.

مسخرگی!

سلام

رفتم بلاگفا یه .بلاگی بود با عنوان

؛ من و جاری و مادرشوهر؛

روزی ۲بار به روز کرده بود.بعضی وقتاهم در یک روز ۲ بار.اون وقت می دونید چقدر کامنت داشت؟؟؟؟

۱۰۰الی ۵۰تا!!!!!

همش هم چرت و پرت!!!

مادر شوهرم زنگ زد اینو گفت

من اینو گفتم

با شوهرم قهرم   الآن آشتی ام....

واقعا خ مسخرررررره اس!!!

من هر وقت متاهل شدم عمرا بیام مسائل خانوادگی ام رو بذارم جلوی چشم ملت!

بله          بله

نظرات 3 + ارسال نظر
احسان یکشنبه 29 آبان‌ماه سال 1390 ساعت 12:55 ب.ظ http://ehsanhp.blogsky.com

کار خوبی می کنی عزیزم! هر کی خودشو انداخت تو چاه که تو هم نباید بندازی!

masoud دوشنبه 30 آبان‌ماه سال 1390 ساعت 05:44 ب.ظ

cheghade bikar boode

خیلیـــــــــــــــــــــــــ
جالب اینجاس ک براش چقدر نظر می ذاشتن

نصیب سه‌شنبه 1 آذر‌ماه سال 1390 ساعت 10:33 ق.ظ http://www.fosil.blogsky.com/

متقابلا

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد