سکـــــــــــــــــــــــــــــــوت
سکـــــــــــــــــــــــــــــــوت

سکـــــــــــــــــــــــــــــــوت

توضیحات ندارد.

په نه په

دیشب برای داداشم کاغذ دیواری درست کردم

بعدش همه ی مطالشو از نت گرفتم گفتم:اگه آقاتون بگه از کجا آوردی میگی از کجا؟

گفت میگم:از اینترنت

گفتم:اگه چیزی گفت چی؟

گفت :میگم په نه په!!!رفتم از زکریای رازی گرفتم!!!

عاشقشم ب مولا!!!اینم ک میبینید بنده براش درست کردم و دست خط خودمان میباشدددد.

نظرات 8 + ارسال نظر
هادی یکشنبه 29 آبان‌ماه سال 1390 ساعت 01:07 ب.ظ http://sovizi2.blogsky.com/

خیلی قشنگه واقعا خوش سلیقه اید

مقداد دوشنبه 30 آبان‌ماه سال 1390 ساعت 03:39 ب.ظ http://shaperak.blogsky.com

سلام بر جیرجیرک شب
ما هم که بچه بودیم از خودمون کاری نمیکردیم. مخصوصا انشاها رو که بابام واسم مینوشت

من بچه بودم فقط رنگ کردن پیک شادی ها کار مامانم بود...
همه ی کارهامو خودم میکردم مخصوصا انشا!!!

masoud دوشنبه 30 آبان‌ماه سال 1390 ساعت 05:46 ب.ظ

mashalaaaaaaaaaaa
:)
manam ye bar peyke shadi 4om ebtedayi mo nabordam ba khodam mosaferat ye ettefagh bad oftad mondim ta akhare eyd to shahrestanemon
...baad dadam dadasham o abjim vasam hal kardan shodam 2ya 3mantaghe:D

عاشقشانم!!!
نمی دونستم خواهر و برادر دیگه ای هم داری!
من ک معلم سرخونه ی داداشمم!
داد میزنه: الهام ازم امتحان بگیر
بهم املا بگو
برام کار دستی درست کن
کلا کوزتیم ما خواهر های بزرگتر!!!
ب خواهرت سلام برسون

نصیب سه‌شنبه 1 آذر‌ماه سال 1390 ساعت 10:32 ق.ظ http://www.fosil.blogsky.com/

خوش به حال دادشت که اینقدر براش وقت میذاری
خوش بحال تو که همچین داداش باحالی داری

سلام علیکم
فسیل جان تویی؟
پس چرا نوشتی نصیب؟
قربانت
ما هم مث خواهر شما!!!
با حال از خودمونه

الی سه‌شنبه 1 آذر‌ماه سال 1390 ساعت 05:15 ب.ظ http://eli-s1370.blogfa.com

سلام عزیز دل الی
خوبی عزیزم؟!
بابا اون خطت منو کشته
خیلی خوشمله عزیزم
خوبه ادامه بده!
ببینم تو اصن دلت برا آجیت تنگ نمیشه؟؟

سلام عزیززززززم
خواهش میشه
مر30!!!
مگه میشه؟
بزنم بلاگفا رو سرویسش کنم نظراتت باز نمیشد
من میومدم الی جونم!

الی سه‌شنبه 1 آذر‌ماه سال 1390 ساعت 05:16 ب.ظ

راستی یادم رف بپرسم چ میکنی با درس؟؟؟
بهمن نزدیکه ها!!!

وااای
نگو
بهمن رو یاد من ننداز
فقط می تونم بگم برام دعا کن
با این وضعی ک من درس میخونم
بی خیال خودتو عشق است!!!

تولدانه سه‌شنبه 1 آذر‌ماه سال 1390 ساعت 06:35 ب.ظ http://tavalodane.blogsky.com/

ممنون برای ثبت نام در وبلاگ تولدانه . جیرجیرک عزیز نام شما وارد شد . لطفا چک کنید و در صورت وجود اشکال ما را درجریان بذارید.

باشه عجیجم

masoud چهارشنبه 2 آذر‌ماه سال 1390 ساعت 03:22 ب.ظ


eli eli....zaye shodam
khobi!?!?
che khabara!?!?

مسعووووود
چرا ضایع؟
توخوبی؟
من زیاد خوب نیستم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد