سکـــــــــــــــــــــــــــــــوت
سکـــــــــــــــــــــــــــــــوت

سکـــــــــــــــــــــــــــــــوت

توضیحات ندارد.

آرزو

دلم میخاد چشامو بندمو باز کنم ببینم اینجام!

`پروانه

داشتم درس می خوندم

متوجه شدن یه پروانه مونده پشت پنجره خیلی هم خوشگل بود اتفاقا ما یه درز کوچولو روی پنجرمون هس یه کم شکسته اونقدری بود ک پروانه هه بتونه رد بشه ازش...اما دقیقا کنار هم شکستگیه مونده بود و تکون نمی خورد من همش بهش می گفتم برو سمت راست یه کم دیگه بخدا می ری بیرون

نمی دونم!ایا اونها زبون ما رو می فهمن؟؟

داشتم فکر می کردم ما انسانها هم چقدر شبیه همین پروانه هستیم دور خودمان می چرخیم

مدت ها ب در بسته خیره می شویم و

هنوز هم نمی دانیم در خروجی کدام است؟

فقط کافیه سرمونو بر گردونیم....

زندگی

احساس ِ مسافری را دارم

که باید برود

و نمی داند به کجا

بلیت سفر به ناکجا را

من سال هاست در مشتم می فشرم

کجاست راننده

تا لگد به در ِ مستراح ِ بین راهی ِ این زندگی بکوبد

فریادم بزند که جا نمانی

کجاست

 

از علیرضا روشن