سکـــــــــــــــــــــــــــــــوت
سکـــــــــــــــــــــــــــــــوت

سکـــــــــــــــــــــــــــــــوت

توضیحات ندارد.

لطفا با دقت بخوانید!

سلام

سلام عیدتان مبارک...

بچه های عزیزم!

من چند وقته دلم خ گرفته...باز میشه دوباره میگه...دائم الگشاد نیست...دل هیچکس دائم الگشاد نیست...اما مث من هم انقدر دل گرفته خوب نیست...آخه من....بذار رک و راست بگم...اما دوستان!خواهش می کنم اگر دارید این متن رو می خونید کمکم کنید و یه راهی جلوی پام بذارید تا من انقدر دلم نگیره...

من فوق العاده حساسم! وقتی ب کسی سلام کنم با بی حوصلگی و سردی بهم جواب بده یه جورایی ک انگار داره منو از خودش پس می زنه...از اون لحظه ب بعد کسل میشم

من یه اخلاق بدی ک دارم اینه ک اعتماد ب نفس بالایی ندارم!اصن خودمو قبول ندارم!

وقتی هم ک کسی بهم چیزی میگه ک ناراحت میشم ب خودم برمی دارم میگم:مشکل از منه! اون درست میگه!

الآنم دلم از این اخلاق گند خودم گرفته!...ب خودم میگم :خدایا!من ک الهی شکر و صدهزار مرتبه شکر عیبی ندارم از لحاظ سلامتی و خداروشکر چهره ی زیبایی بهم عطا کرده ... حالا خ خوشگل نباشم زشتم نیستم.

پس چرا من انقدر خودمو قبول ندارم؟

***********************************

دارم (بری باخ)ک ترکی هست و شاده رو می گوشم...

دارم جلوی کامپیوتر می رقصم !...داداشم هم با لنگه ی دمپایی وایساده بالای سرم!

انقدر بدش میاد من می رقصم!....دیگه شب عیده...

عیدتون هم مبارک...بیایید خونمون بهتون عیدی بدم!

چقدر من امروز کوزت بودم!انقدر دوست دارم عید غدیرخم خونمون شلوغ میشه...صبح ک فقط من در پشت صحنه فعالیت می کردم.

تند تند میوه میشستم . می چیدم توی ظرف...اما همینشم باحال بود...بالاخره یه روزه دیگه...

.

نظرات 8 + ارسال نظر
احسان سه‌شنبه 24 آبان‌ماه سال 1390 ساعت 12:14 ب.ظ http://ehsanhp.blogsky.com

آخه این آهنگای جواد چیه تو گوش میدی؟ این همه من آهنگ زیبا تو وبم میزارم چرا اونا رو گوش نمیدی؟

اتفاقا قشنگه که!هرچند از ترک ها خوشم نمیاد
خوشگله!
من سرعتم در حد دانلود نیست
بفرس آهنگاتو بیاد در خونمون!
دی:

masoud سه‌شنبه 24 آبان‌ماه سال 1390 ساعت 12:45 ب.ظ http://masoud1060.blogfa.com

اااااااااا
عین خودمی:)منم همین جوری ام
تا یکی سردی نشون میده حالمو میگیره
خودمم میدونم باید حساسیتمو کم کنم....ولی نمیشه...
سخته
اگر راهی پیدا کردی به منم بگو....
من که دارم سر خودمو گرم میکنم باکارای زیاد تو دانشگاه که فکرم مشغول چیزای دیگه شه...
که هی ناراحت نشم
الان اومدم خونه....:)خوبه!!!دوس دارم...
الهاااااااااام...بیا...بیابحرفیم...هیشکی نیس:-اس

بازم معرفت آق مسعود خودمون
ک انقدر برای مطالبم ارزش قاوله...
یاد بگیرید از این اقا!
آره ...واقعا حساس بودن بده! خ بد!
خوبه تو سرتو گرم کردی با این چیزا
من کجا برم؟
فقط میام نت

masoud سه‌شنبه 24 آبان‌ماه سال 1390 ساعت 12:47 ب.ظ http://masoud1060.blogfa.com

راستی عیدی مو بدههههههههه
کی میای اراک واسم بیاری عیدی مو...؟!؟!؟
:دی
عیدی:دی

الآن بیام؟؟؟؟!!!!
دی:

کوروش سه‌شنبه 24 آبان‌ماه سال 1390 ساعت 03:11 ب.ظ http://lasjerdwatanam.blogfa.com

سلام دوست عزیز
عید غدیر بر شما مبارک
وبلاگ خیلی خوبی داری امیدوارم که موفق باشی
به ما هم سری بزنید . .
متشکرم .

ممنون

کوروش سه‌شنبه 24 آبان‌ماه سال 1390 ساعت 03:11 ب.ظ http://lasjerdwatanam.blogfa.com

سلام دوست عزیز
عید غدیر بر شما مبارک
وبلاگ خیلی خوبی داری امیدوارم که موفق باشی
به ما هم سری بزنید . .
متشکرم .

ممونم

می آییم

بی ربط چهارشنبه 25 آبان‌ماه سال 1390 ساعت 01:35 ب.ظ http://idleuser.blogfa.com/

درود جیرجیرک جان

اگه واقعن فکر می کنی که موضوع اعتماد ب نفسی که گفتی جدی هست خوبه که به یه مشاور مراجعه کنی ولی توصیه های عمومی در این ارتباط این هاست : یه ورزش منظم و سبک، شرکت توی یه کلاس یا یه کار جمعی که خوشت میاد، خوب لباس پوشیدن و به خود اهمیت دادن و ...

اوقات تان پر جیر جیر

درور بی ربط عزیز!
ممنونم ک راهنماییم کردی
می دونی من اصلا اینجوری نبودم همونطور گفتم از بدو ورورد ب یونی اینطوری شدم
و این خ بده...
باشه...سعی می کنم ورزش کنم...
جیــــــــــــــــــــــــــر

جیــــــــــــــــــــــــــــــر

فسیل چهارشنبه 25 آبان‌ماه سال 1390 ساعت 03:03 ب.ظ http://www.fosil.blogsky.com/

عید شما هم مبارک


متاقبلا
مبارک!

masoud شنبه 28 آبان‌ماه سال 1390 ساعت 08:18 ب.ظ

are harvaght doos dari bia:)
bia vali shirini ham biar vasam haaaaaaa
:D

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد