سکـــــــــــــــــــــــــــــــوت
سکـــــــــــــــــــــــــــــــوت

سکـــــــــــــــــــــــــــــــوت

توضیحات ندارد.

برادر

من همیشه احساس مسئولیت به برادرم دارم.

و بابت همین اتفاقا گند می زنم.

مثلا حسابی به پر و پاش می پیچم، مدام ازش انتقاد می کنم، با لحن بد هم می گم، تحقیرش می کنم،  روی مخ مامانم کار می کنم اونم نظرش نظر من باشه.

جالبه که یک حس عدم بخشش و گناهی دارم ولی باز هم این چرخه تکرار میشه.

برادرم هر روز منزوی تر، وابسته تر به گوشی و کامپیوتر و معلوم نیست دوستای مجازیش کی هستن؟ آیا اون هم اشتباهات منو تکرار می کنه؟ ...


از نظر istdp، فرد به خاطر احساس گناه باز هم کاری می کنه که احساس گناه داشته باشه.

مثل خیلی از افرادی که تصمیم می گیرند کاری رو انجام ندن، با عزم و اراده هم شروع می کنن اما شکست می خورن.

مثل خودم.

من کی قراره خودم رو ببخشم و دوست داشته باشم نمی دونم.

کاش این چرخه پایان می یافت، برادرم زیر این چرخ ها له شد دیگه.

کاش من نبودم.

کاش

نظرات 2 + ارسال نظر
سلام علیکم دوشنبه 6 اسفند‌ماه سال 1397 ساعت 06:50 ق.ظ

این احساس مسئولیت نیست دخالته
منزوی شدنش دلیلش شمایی و مادرتون بهتره دور شید ازش
فاصله ها رو حفظ کنید میاد تو جمعتون

بله درسته

میم دوشنبه 6 اسفند‌ماه سال 1397 ساعت 11:25 ق.ظ http://baghegolabi.blogsky .com

من چیزی درباره istdp نمیدونم روانشناسه ؟
بنظرم اگه بتونیم خودمونو ببخشیم و دوست داشته باشیم اشتباهامونم کمتر میشه فقط باید یکم با خودمون مهربون تر باشیم
راستی برادرت خیلی کوچیک تره ؟

یک رویکرد درمانی در روانشناسیه.
بله، برادرم دبیرستانیه.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد