سکـــــــــــــــــــــــــــــــوت
سکـــــــــــــــــــــــــــــــوت

سکـــــــــــــــــــــــــــــــوت

توضیحات ندارد.

دل

خیلی وقته که حواسم پیِ همکارمه.

اما اتقدر مشکوک رفتار می کنه که هنوز مطمئن نیستم آیا این حس دو طرفه است یا نه؟

وقتی خیلی بهش دقیق می شم شبیه مرد رویاهام نیست، ولی یه طوری ام هست که نمیشه بی خیالش شد کثافت!

انگار با خودم لج افتادم، انگار رو کم کنی باشه نمی دونم، دلم میخواد داشته باشمش، از طرفی ام خیلی تحفه ای نیست .

امروز داشتم خودمو تو آینه نگاه می کردم چقدر چاق شدم، از هر طرفی چربی زده بیرون، چقدر موهام نامرتب بود، چقدر قوز داشتم، بعد گفتم حالا خودت تحفه ای هستی؟ حق داره دوستت نداشته باشه.

از دوست نداشته شدن می هراسم

اون هم در این موقعیت.


نظرات 1 + ارسال نظر
میم جمعه 3 اسفند‌ماه سال 1397 ساعت 07:18 ب.ظ http://baghegolabi.blogsky .com

اگه واقعا دوسش داری خب بهش بگو اگه دو طرفه باشه که مبارکه اگه هم نباشه لاقل سعی میکنی بی خیالش شی

می دونی خیلی سعی کردم بهش نزدیک شم ولی نشد.
هر دو مغروریم.
حس می کنم پسم می زنه. یعنی فکر می کنم شاید کسی دیگه رو دوست داره

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد