سکـــــــــــــــــــــــــــــــوت
سکـــــــــــــــــــــــــــــــوت

سکـــــــــــــــــــــــــــــــوت

توضیحات ندارد.

مشکلات

گفته بودم که خوندن وبلاگ قدیمم بهم نشون داد که مشکلاتم همون هایی هستند که بودند.

امروز به خاطر مسائل کاریم مجبور شدم مجدد وارد تلگرام بشم. نمی دونم چرا مدیرمون منو وارد گروه همکاران نمی کنه؟ ناراحت می شم.

اینو می خواستم بگم من معمولا تمرکز و وقت و دقتم به غیر از خودمه.

مثل همه ی آدم های دیگه.

وقتی خودم برای خودم باشم حالم خوبه، دور از همه یا با همه.

وقتی برای اهدافم فکر و برنامه ریزی می کنم.

حالم اون وقت ها خوبه، به دور از هر برچسبی.





امروز اقای سبیلیو اومد دم کلاسم گفت بچه هاتون خیلی نق نقو هستند، بهشون رو دادی.

گفتم این حرفها چیه؟ بچه ی کلاس اولی رو چکار کنم؟

انقدر درست عمل کردم که بچه هام دوست ندارن روز چهارشنبه برن خونه و می گن خانم کاش فردا هم مدرسه بود.

حالا رو ندم که از خودم فراری شون بدم؟


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد