سکـــــــــــــــــــــــــــــــوت
سکـــــــــــــــــــــــــــــــوت

سکـــــــــــــــــــــــــــــــوت

توضیحات ندارد.

بازگشت

باید بگویم اگر تلگرام را حذف نمی کردم این طرف ها پیدایم نمی شد

مثل همه ی کسانی که رفته اند.

راستش وقتی شروع کردم به خواندن از حدود هفت سال پیش تا امروز دیدم  فرق چندانی هم نکرده ام. مشکلاتم درست همان مشکلات سابق است. 

فکر می کردم بزرگ شدم اما نشدم.

خیالم آمد حالا که روانشناس شدم و کلی کتاب جور وا جور خواندم، آدم های بیشتری دیدم، حرف زدم و صحبت شان را شنیده ام، خوانده و نوشته ام، بیشتر فیلم دیده ام، بیشتر موسیقی گوش کرده ام، لابد باید چیزکی در من تغییر کرده باشد.

همه چیز دیفالت مانده.



دوست دارم دیگر تلگرام نداشته باشم و همه اش اینجا بنویسم.


نظرات 2 + ارسال نظر
kata شنبه 27 بهمن‌ماه سال 1397 ساعت 11:21 ب.ظ http://www.blogsky.com/chapol

منم همین طور چنلمو پاک کردم و باز اومدم تو وبلاگ:/
پس روانشناسی :(
من روانشناسی رو خیلی دوست دارم

سلام
ممنونم از توجه تون
وبلاگ شما برام باز نشد.
راستش مدتیه با وبلاگ کار نکردم گیج شدم
خوش حالم یک نفر بازگشته پیدا شد:)

村のアニメーション جمعه 3 اسفند‌ماه سال 1397 ساعت 12:39 ب.ظ http://majdanimation.blogsky.com/

شما معلم مدرسه غیرانتفاعی هستید ؟

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد