سکـــــــــــــــــــــــــــــــوت
سکـــــــــــــــــــــــــــــــوت

سکـــــــــــــــــــــــــــــــوت

توضیحات ندارد.

نظافت!

بعد از چندیدن ماه و اندی

میز کامپیوترو تمیسّ کردم

انقدر کثیف شده بود که داشت حالم رسما از "خودم" بهم میخورد

الآن انقدر تمیسّ شده و خلوت و جمع وجور که دارم کیف می کنم

دل همه تان هم بسوزد.


نظرات 3 + ارسال نظر
masoud شنبه 16 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 09:34 ق.ظ

الی دوشنبه 18 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 08:29 ب.ظ http://eli-s1370.blogfa.com

سلام عجیجممممممممممممممم
هه! باور کن پستتو خوندم خیلی واسم جالب بود
همین چن ساعت پیش تو اتاقم و مخصوصا میز کامپیوترم ک مطمئنم وضعش از مال تو خرابتر بود رو تمیز کردم

جاشم عوض کردم فک کنم داره ازم تشکر میکنه
منم الان همون احساس تورو دارم

سلام عزززززززززززززیززززززززم
چطوری؟
وای چه تفاهمی!
آره الآن خوشحاله
من می فهممش!
بجای اینکه فحش و بد بیراه بگه داره دعاتم می کنه
خدا خیرت بده!

masoud1060 پنج‌شنبه 21 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 08:12 ب.ظ

salam dokhtare:)
khobi?

khob elhaaaaaaaaaaaaaaam

سلام
آقا پشله؟

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد