سکـــــــــــــــــــــــــــــــوت
سکـــــــــــــــــــــــــــــــوت

سکـــــــــــــــــــــــــــــــوت

توضیحات ندارد.

قدم

خدایا!

داشتم با دوستم تو خیابون قدم می زدم

بهش گفتم وقتی از خدا حرف می زنی علاقم بهت بیشتر میشه

و یه لحظه احساس کردم واقعا حس کردم ک دلم میخواد برات بمیرم

خدایا!

منو عاشق خودت کن

...

نظرات 5 + ارسال نظر
مبارز لینک چهارشنبه 30 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 08:10 ب.ظ http://www.mobarezlink.ir

سلام
این چند پستی که از وبلاگت خوندم به دلم نشست.حس کردم خیلی صادقی!!
بهت سر میزنم.

ممنون
منتظر نتظراتتون هستم

masoud پنج‌شنبه 31 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 08:58 ق.ظ

salam elham
khobi??!??!
elhaaaaaaaaaam...khob khob
to k enghad ba khoda khobi...vasam doa kon
hesse badi daram
az khodam....
:(
elhaaaaaaaaaaam

masoud شنبه 2 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 01:01 ب.ظ

salam
khobi?!?!?
elham chi shode?
chera delet gerefte???
elham.....bia vasam tarif kon...khodeto khali
hichvagh to delet nariz...ghol midam shenavande ye khobi basham

...

میثم چهارشنبه 6 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 01:10 ق.ظ

منو عاشق خودت کن
چه خاسته عاشقانه ای :)

عاشقانه های آدم برفی چهارشنبه 6 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 03:58 ب.ظ http://adambarffi.blogsky.com

منم خیلی خیلی از خدا حرف میزنمو....

سلام

میان جاده بدون تو خوب می فهمم
نوشته های غم انگیز کامیون ها را...!

همه همینطوریم
اما حرف زدنامونم یه روز نتیجه میده


دلم تنگ است

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد