سکـــــــــــــــــــــــــــــــوت
سکـــــــــــــــــــــــــــــــوت

سکـــــــــــــــــــــــــــــــوت

توضیحات ندارد.

گمگشته...

خویش را گم کرده ام در سنگلاخ زندگی

هر چه می گردم نمی دانم کجا افتاده ام؟

...................................................................................................................

تا حالا براتون پیش اومده حس کنید چقدر قبلا ها آدم بهتری بودین؟ مثلا بعضی وقتا ک عکس یا فیلم های چند سال قبلتون رو می بینید....بگید یادش بخیر!

من مدتهاس خودم نیستم....

دلم برای گذشته ام خ تنگ شده! قبل از ورود ب دانشگاه...انگار خودمو پشت در جا گذاشتم و اومدم تو.بعضی وقتا میگم تقصیر مهشاده...(دوستم و دخترداییم ک از بد روزگار با هم همکلاسی شدیم)

بعضی وقتا میگم نه!ادم باید خودش آدم باشه!

دلم میخواد به هیچی فکر نکنم و سکوت کنم...دلم میخواد یه لحظه حتی یه لحظه از بودن رها باشم...

حرف برای گفتن خ هست...اما من فن بیان خوبی ندارم و خسته میشید از خوندنش.

و همین ک هرچی دنبال واژه ها می گردم انگار از دستام جدا میشن و میلغزن و میرن و من تنها می مونم با یه عالمه حرف........برای نگفتن...!