سکـــــــــــــــــــــــــــــــوت
سکـــــــــــــــــــــــــــــــوت

سکـــــــــــــــــــــــــــــــوت

توضیحات ندارد.

موبایل!

دارم به بابام میگم :بابا ، شنیدی از این تلوزیون ها اومده که گوگل وارد بازار کرده؟دیدی؟

با سر اشاره می کنه بله... میگم بابا:ویندوز هشت هم اومد! می بینی علم چه پیشرفتی کرده ... اول ویندوز 98 بعد xpبعد ویستا و حالا بعد از چندسالsevenحالا هم یک سال نشده ویندوز8!!! دوباره با سر علامت تایید نشون میده و از پشت عینکش در حالی که روزنامه می خونه بهم یه نگاه می کنه.یعنی حرفتو تایید کردم و این خیلیه!!!میگم بابا نگاه کن اون ور همه ی شرکت ها مث نوکیا ، سامسونگ ، اپل ،فقط دنبال اینن که ببینن چ چیزی داره اختراع میشه میرن سرمایه گذاری می کنن...ببین مثلا:گوشی های انعطاف پذیر اومده! (اینا رو گوشه و کنار از تو روزنامه دیده بودم!  هدف : می خواستم خودمو چلاس کنم حرف اصلی رو بکشم وسط و بگم :من گوشی لمسی میخوام اونم از اون ویندوزدارها!!!)همین طوری ک دارم از اختراعات روز جهان میگمو درست وقتی ک حرفم تموم میشه و منتظر تایید حرف بابا هستم و خودم هنوز تویه شوک این پیشرفت علم هستم ...یهو مامانم بی مقدمه می پره وسط حرف :آقا...!راستی گچ کار خونه داداشم اومد؟...مــــــــــــن! یهو مث یخ وا میرم...مث تفی روی صورت تراشیده....هیشـــکی منو تو این خونه آدم حساب نمی کنه....هیشــــکــــــــــی!

تازه خدانکنه براشون جک تعریف کنم!ب خصوص مامانم،همینطوری ک دارم تعریف می کنم درست وسط جاهای حساسش بی مقدمه میگه:الهام !برو اون شیشه رب رو از تو یخچال بیار!!!مامان!دارم جک تعریف می کنمااااااااااا!!!!

یادش بخیر:دبیرستان ک بودیم داشتیم درباره همین چیزا تعریف می کردیم همه ی دوستام مث خودم بودن!اونام مامان و باباشون آدم حسابشون نمی کردن!هه هه هه!ولی خ خندیدیم!یکی یکی خاطرات ضایع شدنمونو تعریف می کردیم!

ولی با  این همه بنده از همین جا دستان زحمت کش پدر و مادرم را می بوسم و از ایشان طلب حلالیت می طلبم!تا این فرزند گستاخ و دیوانه ی شان را ب علو درجات ببخشند . از ما راضی و خشنود باشند هر چند ک روسفیدشان نکردیم...بلکه رو سیاه نگردیم!


یه مزاحم تلفنی دارم 0914زنگ می زنن گوشی رو میدن ب یه پیرزنی ترکی ترکی فحش میده!منم ک حالیم نمیشه!

واقعا ترک ها خرن!100رحمت ب لر!

The end

نظرات 12 + ارسال نظر
me پنج‌شنبه 19 آبان‌ماه سال 1390 ساعت 11:13 ب.ظ http://rahita.blogfa.com

باور کن هیچ فرقِ فاحشی ندارن با گوشیای معمولی.فقط یکم پت و پهن تر میباشند و توی دست جا نمیشوند و مجبوری گاهی اوقات نصفش را تویِ آستین ات قایم کنی :دی والاا !

شاد زی :)

آره خب ولی خوبیش اینه ک هی تق تق صدا نمیده
وقتی میخوای اس بدی

و هم چنین

احسان جمعه 20 آبان‌ماه سال 1390 ساعت 10:08 ق.ظ http://ehsanhp.blogsky.com/

گوشی لمسی بخوای بخری بهترین انتخابت برای سیستم عامل Android یا IOS هستش! WInDows Phone به پای این دو تا سیستم عامل نمیرسه!

آره بابا ترکا خیلی خرن!

اووووم
قیمت شون چنده؟
اونو ک خوب اومدی؟

بی ربط شنبه 21 آبان‌ماه سال 1390 ساعت 08:47 ق.ظ http://idleuser.blogfa.com/

امیدوارم هر چه زودتر بتونی اون گوشی که دوست داری رو داشته باشی.

یه خواهش ازت دارم. سعی کن توی زندگی به هیچ کس یا هیچ قومیتی توهین نکنی؛ البته من نه لر هستم و نه ترک ولی باورم اینه که بسیاری از مشکلات جامعه ما ناشی از قضاوت های نادرستی هست که نسبت به هم داریم.

شاد و سربلند باشی

ممنون
واقعا ممنون!!!!
حرفت رو واقعا قبول دارم
اما آخه یه بار
دو بار
سه بار
چندبار!
از بخت بده منه ک اینقدر گیر ترک ها می افتم
من شخصا آدمی بودم ک حتی دوست نداشتم جک ترکی یا لری برای کسی تعریف کنم!
اما خودشون باعث شدن ک من حالا بهشون فحش بدم
البته همون ک مزاحم میشد خواست انسانیت نشون بده برام شارژ فرستاد و معذرت خواهی کرد!
این ترک ها یه دلی از من شکستن ک نگو....
داماد خودمون هم ترکه!
خودش جک ترکی تعریف می کنه!
دیگه آدم باید جنبه داشته باشه!

احسان شنبه 21 آبان‌ماه سال 1390 ساعت 10:14 ق.ظ http://ehsanhp.blogsky.com/

سیستم عامل IOS که فقط روی آیفون هستش که آیفون هم قیمتش حدود 1 میلیون تومنه! ( بین 850 تا 950 )

ولی سیستم عامل Android روی N تا گوشی هستش! یکی از ارزون ترین گوشی های اندرویدی بازار در حال حاضر Galaxy Mini هستش که قیمتش 200 تومنه! خودت می تونی مشخصتاشو اینجا ببینی :

http://gsm.ir/phone.php?id=2325&modSearch=phone&srchTxt=Mini

آیفون رو ک بی خیال!
دومیه بهتره
برم ببینم میتونم بابامو راضی کنم؟
گوشی خودت چندتومن شد؟

فسیل شنبه 21 آبان‌ماه سال 1390 ساعت 10:29 ق.ظ http://www.fosil.blogsky.com/

فدات بشم عزیزم اون خط آخر رو پاک کن
میخوای دلت خنک بشه بنویس وا قعا مزاحم تلفنی ها ...
آخه تو یه رسانه اجتماعی داری کلی فحش میدی

برای بی ربط کلی توضیح دادم
بخونشون

masoud شنبه 21 آبان‌ماه سال 1390 ساعت 05:46 ب.ظ


:دی
آخی...منم خیلی وقته میگم ازونا میخام...میگن باشه...ولی نمیخرن که ...میگن همین که داری سالمه که:-س
بیخیال...:) ...الهااااااااااااااام
خیلی باحال نوشتی...کلی خندیدم:دی
الهااااااااااااااااااااااااامچه مزاحم دیوونه ای!!!

آره منم همین طور!
بابام ک میگه اگه نقل اس ام اسه ک با همین گوشیه هم میره!
خوشحالم ک خندوندمت!!!!
اره بابا دیوونم کرده!

ریحانه یکشنبه 22 آبان‌ماه سال 1390 ساعت 12:01 ق.ظ http://www.nazaninssss.blogfa.com

سلام.آره متن خودمه.چطور مگه؟زشت بود؟

نه خوب بود اتفاقا

احسان یکشنبه 22 آبان‌ماه سال 1390 ساعت 08:56 ق.ظ http://ehsanhp.blogsky.com/

من خودم Galaxy Ace خریدم + محافظ صفحه + مموری 8 گیگ = 355 هزار تومن! یعنی در واقع خود گوشی رو خالی می خواستم بخرم 325 برام در می اومد! البته الان شده 300 تومن!

خوب خریدی!
ازش راضی هستی؟

احسان یکشنبه 22 آبان‌ماه سال 1390 ساعت 08:21 ب.ظ http://ehsanhp.blogsky.com

فقط به نسبت قیمتش ازش راضیم! و گرنه پول بیشتری داشتم قطعا" گوشی بهتری می خریدم!

عجب!
300هزار تومن خریدی هنوزم ب اون صورت راضی نیستی؟

احسان یکشنبه 22 آبان‌ماه سال 1390 ساعت 08:22 ب.ظ http://ehsanhp.blogsky.com

قالب نو هم مبارک!

ممنون

احسان دوشنبه 23 آبان‌ماه سال 1390 ساعت 07:59 ب.ظ http://ehsanhp.blogsky.com

نه خب من انتظاراتم بالاس! مثلا" من دوست دارم باهاش بازی های Hd بازی کنم ولی چون Cpuش پایینه نمی تونم! یا مثلا" الان قراره ورژن جدید اندروید بیاد ولی مثل اینکه گوشی منو ساپورت نمی کنه! تمام گوشی هایی که ورژن جدید اندروید که قراره بیاد رو ساپورت می کنه بالای 500 تومن قیمتشونه!
همون طور که ابتدای کامنت هم گفتم انتظارات من بالاس! و گرنه واسه کسی که این چیزا حالیش نباشه یه گوشی فوق العادس! کافیه اسمشو تو گوگل سرچ کنی تا شباهت مثال زدنیش به آیفون رو از نظر ظاهری ببینی!

بله
بله
چرا می زنی؟

masoud شنبه 28 آبان‌ماه سال 1390 ساعت 08:21 ب.ظ

الهااااااااام
الهاااااام من تصمیم گرفتم برم x8 بخرم:دی
البته اگر پول بدن

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد