سکـــــــــــــــــــــــــــــــوت
سکـــــــــــــــــــــــــــــــوت

سکـــــــــــــــــــــــــــــــوت

توضیحات ندارد.

راز


یشب داشتم با خدا حرف می زدم ؛طبق معمول؛

یه خودکار بالای سرم بود و من شروع کردم توی دستم نوشتن حتی بین بند های انگشتامم نوشتم و هر چی تو دلم بود بهش گفتم

بعد نور گوشی مو انداختم کف دستم دیدم سفیده یعنی تمام مدت خودکاره رنگ نداده بوده

گفتم

بابا

تو ک ناموسی تر از منی!

دلش نمیخاست هیشکی بفهمه من بهش چی گفتم!

نظرات 2 + ارسال نظر
. جمعه 11 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 05:52 ب.ظ

دلم گرفته


معجزه کن

کیانی جمعه 11 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 08:05 ب.ظ http://fashenebartar.blogfa.com

سلام عزیزم باشه حتما .
انشالا اگه به صلاحته حاجت هات براورده بشه
یاعلی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد