سکـــــــــــــــــــــــــــــــوت
سکـــــــــــــــــــــــــــــــوت

سکـــــــــــــــــــــــــــــــوت

توضیحات ندارد.

شاخک های سوسکی

چقدر زندگی سخته

کاش ما آدم ها ب جز زبونمون دو تا شاخک بلند سوسکی هم داشتیم که راحت خیلی راحت همه ی حرفایی ک

*به جمله بندی نیاز داره و

*کلی باید مِن مِن کنی تا بگیشون

و* تازه اخر بارهم سوءتفاهم برداشت میشه


این شاخک هامونو تکون می دادیم و بعد همه ی اون چیزی که تو دلمونه"عشق یا نفرت"

منتقل می کردیم



بجای این همه سکوت...................................................................................

نظرات 4 + ارسال نظر
raja جمعه 8 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 11:07 ب.ظ

salam
filme avatar ro bebin kheili jalebe darbare ye in shakhak ha

سلام
چه عجب؟؟؟
خب!
باشه حتما!

masoud دوشنبه 11 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 05:45 ب.ظ

elham:)
che ghasahng ghashang minevisi!!!
kheili doos dashtam in neveshtato
mersiiiiiiiii
elhaaaaaaaaam
fgt webe to omadam
doos daram pisham biay harf bezanim
hes kardam webe to gfgt aramesh bakhshe
...

مرسی!
واقعا خوشحال شدم ک وبم بهت آرامش میده
مرسی!

الی چهارشنبه 13 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 08:13 ب.ظ http://eli-s1370.blogfa.com

سلام الهام جونم توروخدا ببخشید نبودم یه مدت

دلم واست ی ذرررررررره شده بود
آخی نازی چ تشبیه قشنگی کردی !
شاخکامونو تکون میدادیم!!
خیلی بده بعضی وقتا ک نمیشه بعضی حرفا روزد.
ب قول خودت من من و آخرشم هیچی

سلام عزیزززززم
چطولی؟
الی چرا دیر به دیر میآی؟
هاااااااا؟
آره واقعا مخصوصا امثال من که فن بیان خوبی هم ندارن!

عاشقانه های آدم برفی سه‌شنبه 19 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 10:37 ب.ظ http://adambarffi.blogsky.com

البت بهتره قبلش چن واحد روابط عمومی سوسکی هم بگذرونیم.تایه وقت شاخ توشاخ نشه....

سلام

چی بگم؟
بهش فکر نکرده بودم
سلام

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد