سکـــــــــــــــــــــــــــــــوت
سکـــــــــــــــــــــــــــــــوت

سکـــــــــــــــــــــــــــــــوت

توضیحات ندارد.

آیا؟

اگر بخواهم این سوال را از خودم را بپرسم ک [آیا من ارزش دارم؟] تنها
می توانم بگویم وقت هایی ک در بین آدمها نیستم، وخودم و خدا...بله_این حس
را دارم،چون حداقل یک چیزی می دانسته ک اینقدرگِل و وقت و دمیدن روح و
انتخاب صورت و چبزهای دیگر صرفم کرده است...
وگرنه مطمئنا یک اسب می شدم...یا پنگوئن،شایدم هم اردک-انسان شدن را توبه! 

نظرات 4 + ارسال نظر
عاشقانه های آدم برفی دوشنبه 21 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 09:37 ب.ظ http://adambarffi.blogsky.com

شایدم یه فرشته...خداروچه دیدی شاید هستی وخبرنداری

سلام

بهش فکر نکرده بودم!
شایدم!
سلام

میثم سه‌شنبه 22 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 12:07 ق.ظ

چون وقت بیشتری صرف دمیدن روح و ... متصوری که مثلا از اسب بهتری ؟

متصوری ک از اسب بهتری؟
یعنی چی؟
متصور یعنی چی؟
یعنی منظور؟

میثم جمعه 25 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 02:44 ق.ظ

وگرنه مطمئنا یک اسب می شدم
چرا وگرنه یک اسب می شدی ؟

چون انسان بودن خ سخته
و اسب رو خیلی دوست دارم...
مفهوم!

میثم یکشنبه 27 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 12:04 ق.ظ

واسه من که مشکلی نیس مفهومیدنش اما واسه نویسنده اش لابد باید به زعم خودش مفهوم باشه علی رغم ...

آره کاملا مشخصه مفهوم بوده!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد