سکـــــــــــــــــــــــــــــــوت
سکـــــــــــــــــــــــــــــــوت

سکـــــــــــــــــــــــــــــــوت

توضیحات ندارد.

اونایی ک تند تند شارژ می کنن نخونن

سلام
تا حالا شده یه مدتی بی شارژ بمونید؟
اگه نشده لطفا ادامه مطلبو نخونین!


من خودم خ بترکونم خ طاقت بیارم یه هفته بی شارژم ک تاحالا بیشتر از 7 روز نشده اونم شارژ ب اندازه تک داشتم اگه کلا شارژم تموم شه ک نتونم حتی بزنگم ب 2 روزم نکشیده!حالا اصلا این حرفا هیچ مهم نیستند...


آدم وقتی شارژ نداره مثل فریادی در پشت شیشه است

مثل کسی ک فریاد بزند با دهان بسته



شاید اصلا نتونید درک کنید ک اصلا هم مهم نیست

فقط دیدید بعضی وقتا توی موقعیت هایی قرار می یرید ک انگار شارژتون تموم شده باشه یهو دهانتون بسته میشه...نه اینکه حرفی برای گفتن نباشه نه!

دهانی برای بازگو کردنش نیست

نمی دونم چرا و چطور این اتفاق می افته اما هیچ خوشایند نیست...


چند عدد تنسان هستن ک دور بر من وجود دارند و من هر بار ک می بینمشون اینطوری میشم...




جادوگرند!

والا!




نظرات 8 + ارسال نظر
masoud دوشنبه 22 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 04:37 ب.ظ

وقتایی هست که شارژ نداشته باشم...
ولی اون حسی که میگی رو داشتم...میدونم چی میگی!!!
خیلی وقتا واسه بعضی قانونایی که خودمون واسه خودمون داریم...یا خیلی ازکارایی که روی انجام دادنشون رو نداریم...خیلی حرفا که پشت نقابمون قایم میشه!!!
میدونم....خیلی وضع داغونیه نتونی حرف بزنی!!!
الهاااااااااااااااااااااااااااااام

دقیقا!
می دونم منم منظورتو
ممنون ک تونستی درکم کنی

میثم دوشنبه 22 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 11:43 ب.ظ

:)) خب همین منظورته که مثلا میگن زبونم قاصر شد

الی سه‌شنبه 23 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 03:43 ب.ظ http://eli-s1370.blogfa.com

سلام عزیز دلم خوبی؟!
توروخدا منو ببخش کامنتامو گذاشتم رو اتو ک همینجوری خودشون تایید میشن من نت نیومدم دیروز اصلا!!
باور کن خودمم از اینجور رفتن اصلا خوشحال نیستم مجبورم واسه ی مدتی برم و از نت دور باشم !
البته مدتی و اگه طاقت بیارم !ببخشید ک بی خبر اینکارو کردم باور کن اومدم رو وبت همون لحظه خواستم بهت بگم ک یهو نمیدونم چرا نگفتم؟!
باور کن از بس دوست دارم دلم نیومد خدافظی کنم

هر وقت دلم تنگ شد و طاقت نیاوردم مطمئن باش ک میام و برمیگردم!
اصن شاید همین فردا شد!
خیلی دوست دارم عزیز دلم تو یکی از بهترین دوستای منی مگه میشه جوابتو ندم!
اگه باعث دلخوریت شدم منو ببخش.
توی دعاهات سر نمازت منو جا بده آجی گلم.
ببخشید زیاد حرف زدم.
دوست دارم.
بای

الی سه‌شنبه 23 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 03:45 ب.ظ http://eli-s1370.blogfa.com

قربونت بشم اگه زحمتی نیس اون کامنتمو تایید نکنی ممنونت میشم!
نشد خصوصیش کنم.
بوووووووووووووووووس

چشم عسیســــــــــــــــــمــــ
اگه دقت کنی اون بالا بالاها نوشته حرفهای درگوشی!!!

می بوسمت
مااااااااااااااااااااااااااچ

احسان سه‌شنبه 23 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 08:06 ب.ظ http://ehsanhp.blogsky.com/

چند عدد تنسان هستن ک دور بر من وجود دارند و من هر بار ک می بینمشون اینطوری میشم.......

تنسان چیه؟ یه موجود جدیده؟

سلاااااااااااااااااااام
آقای ویرایشگر
بله موجودات مرموز و جدیدی هستن در سراسر کره زمین پراکنده شدند
"انسان"

الی چهارشنبه 24 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 11:34 ق.ظ http://eli-s1370.blogfa.com

ینی نمیخوای منو حلالم کنی؟!
اصن شاید مردم
بعد عید برمیگیدم آجی جونم
دلم تنگ شده

masoud پنج‌شنبه 25 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 10:48 ق.ظ

saalam
delam tangide
koshi?
khobi?
elhaaaam

برین کنارررررررررررررر
اومدم!

الی جمعه 26 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 12:54 ب.ظ http://eli-s1370.blogfa.com


وای خدا چقد خندیدم من!
بابا این بلاگ اسکای ترکونده
ندیدم اونو !! فک کردم تو صفحه کامنتاته هر چی گشتم نبود !
نیس ک من فقط با بلاگفا کار کردم آشنایی ندارم با بقیشون
ای جااااااااااان از این ب بعد همش حرفای درگوشی واست مینویسم

بله پس چی؟
باشه عسیســـــــــــــــــــــــــــــــمــــــــــــــــــــــــــــ

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد