سکـــــــــــــــــــــــــــــــوت
سکـــــــــــــــــــــــــــــــوت

سکـــــــــــــــــــــــــــــــوت

توضیحات ندارد.

۴ دیفاری!

اینجا چ حس خوبی دارد بهم می دهد

مثل این است ک کلید انداخته ام ب در خانه ی کوچکم ک گاهی به ش سر می زنم

خانه ای ک آن طرف دیگر شهر ساخته ام...

کلید ها را می زنم نور می تابد درون خانه ی کوچک مجازی ام ک ب اندازه ی احساساتم حقیقت دارد...احساسات خ واقعیت دارند و خ بزرگند و من هر چه هم بگویم ک دلم چقدر برای همسایه هایم تنگ می شود کم گفتم...



باید بگویم سکوت را تمرین می کنم.یک حس خنکی به ت میده...مث وقتی ک داری تند تند حرف می زنی بعد یهو سکوت می کنی بین حرفات تا نفس بگیری تا بتوانی بقیه اش را بگویی   من الآن کمی نزدیک تر ب همان آن طرف بقیه هستم...


لینک نوشت : برای دوستانی ک تمایلی ندارند ما را لینک کنند اما در جعبه لینک شان حضور داریم باید بگویم ک راحت باشند حذف مان کنند....حذفشان نخواهیم کرد....حداقل تا اطلاع ثانوی


نظرات 6 + ارسال نظر
الی دوشنبه 15 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 11:39 ق.ظ http://eli-s1370.blogfa.com

سلام همسایه بغلی خوبی؟
مرسی بابت تبریکت گلم.
میگما ما ک مث شما هنرمند نیستیم همینجوری خوشگل بنویسیم.
واقعا قشنگ نوشته بودی درباره خونه مجازیت.
آورین آورین

سلاااام
خوفی عسیسمـــــــــــــــ


اتفاقا تو خوجل تر می نویسی

میسی
میسی

بی ربط سه‌شنبه 16 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 01:04 ب.ظ http://idleuser.blogfa.com/

مدت هاست که لینک هستی، شاید کمی بیش از یک سال.

لطف دارین
فعلا نمی دونم قفل جعبه تینکمو کجا انداختم
پیداش کردم در صورت تمایل خودتون لینک خواهید شد

میثم چهارشنبه 17 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 01:03 ق.ظ

می بینم که کامنتای من خورده شده ! چرا ؟

سلام
آدرستون؟

میثم جمعه 19 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 12:56 ق.ظ

آدرس خونمون ;)
یعنی آدرس نداشته باشی کامنتامو می خوری
ای کامنت خور
andisheh dot blogsky

میثم جمعه 19 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 12:59 ق.ظ

لینک نکنیا، چون من لینکدونی ندارم اصلا

masoud جمعه 19 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 11:18 ق.ظ

الهااااااااااااام
چه خفن شدی؟!؟!:دی
اینجوری...گنده مینویسی:دی
دست منو هم بگیر دیگه:)جون مسعود؟!؟!؟
الهااااااااااااااام
خیلی قشنگ نوشتی.....ایول

سلاااااااااام
چطولی مسعودی؟
نبودی چند وقته؟
دستتتو بیار
مرررررر۳۰

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد