سکـــــــــــــــــــــــــــــــوت
سکـــــــــــــــــــــــــــــــوت

سکـــــــــــــــــــــــــــــــوت

توضیحات ندارد.

نبودنم

چقدر دلم یکهو گرفت



حوصله ی هیچی رو ندارم
حتی خودم



دلم میخواد فقط برم بشینم پشت پنجره و ب آسمون ابری ک ازش نه برف می باره   نه بارون خیره شم...
و شکیلا گوش بدم... واصلا سکوت گوش بدم...


فقط میخوام یک لحظه نباشم

نظرات 4 + ارسال نظر
الی پنج‌شنبه 11 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 07:11 ب.ظ http://eli-s1370.blogfa.com

سلام عزیززززززززززززززززم
الهی من قربونت بشم چرا دلت گرفته؟؟
دلت گرفت بیا پیش خودم
نبینم دیگه دلت بگیره ها....حله؟

سلام
ممنون از همه ی مهربونیات الی عزیزم

masoud جمعه 19 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 11:10 ق.ظ

نبینم دلت بگیره؟!؟!
اونم روز تولد من!؟!؟:)
آخه چرا!؟!؟!؟
خوب باش...خوش باش...الهاااااااااام

مسعود
مسعووووووووووود
رفتی تو ۲۰سال یا ۲۱؟
مبارک باشه



اگه بتونم حتما
حتما


تو هم خوب باش

masoud دوشنبه 22 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 04:39 ب.ظ

نیدونم چند سالم شد...خودت بشین حساب کن دیگه:دی
من وقتشو ندارم
:))
۱۱اسفند۶۹ ام ساعت ۱۱ : ۱۱ صبح
ببین چند سالمه؟!؟!

میشه
۲۰ سال فک کنم چون تو نیمه دومی من نیمه اولم
من بزررررررگ ترم


هه

اما دل تو وسعت بیشتری داره

masoud سه‌شنبه 23 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 12:04 ق.ظ

خیلی خب بزرگه:دی
اصن میخوای بگم الهااااااااااااام بزرگه!؟!!؟
الهام...مامان بزرگ:دی
الهااااااااااااااااااااااااام
تو چند چندی؟!؟!الهاااااااااااام

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد