سکـــــــــــــــــــــــــــــــوت
سکـــــــــــــــــــــــــــــــوت

سکـــــــــــــــــــــــــــــــوت

توضیحات ندارد.

اوهوی!

سلام

چقد زور داره نزدیک عید آدم بره سر کلاس

اونم چی؟.......ساعت 8 صبح ک باید ساعت 6و نیم حداکثر بیدار شده باشی...

البته من ک ترم آخرم الحمدلله

اما خدایی خ زور داره!

..................................................................................................................................

چقدر حرف داشتم می نوشتم اومدم سرمو بلند کنم ببینم چقدر شده

یهو دیدم همه رو انگلیسی نوشتم!

یعنی یادم نبود زبان کیبوردمو تغییر بدم

وای من چرا انقذه حواس پرتم............چراااا؟

نظرات 6 + ارسال نظر
احسان دوشنبه 8 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 08:48 ب.ظ http://ehsanhp.blogsky.com/

وای من چرا انقذه حواس پرتم............
انقدر حواس پرتی که انقده رو نوشتی "انقذه".........

احسان جون
چشمات تلسکوپه یا ذره بین؟


چشم
تصحیحش می کنم

masoud سه‌شنبه 9 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 09:48 ق.ظ

اوه اوه:)خیلی میره رو اعصاب وقتی کلی مینویسی میفهمی که زبانش انگلیسی بوده...حالا بدترش اینه که رفیقت پشت سرت باشه و هیچی نگه...آخرش کلی بهت بخنده:(
....
الهاااااااااااااااااااااااااااااام

آره..............
واقعا دردناکه!
دردناک!
مسعوووووووووووووووووووووووووود
مسعووووووووود

الی سه‌شنبه 9 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 06:28 ب.ظ http://eli-s1370.blogfa.com

سلام عزیزم.
وای راس میگیا.
اه اه کلاسای صبح خیلی بده
عاشق این شکلکام خداییش خیلی باحالن
بووووووووووووووووووووووووووووووس

من عاشق تو ام!
ماااااااااااااااچ

خودم سه‌شنبه 9 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 07:33 ب.ظ

احساااااااااااااااااااااااان
درستش همون انقذه هست!!!

خنده های صورتی چهارشنبه 10 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 04:25 ب.ظ

و راستی این را هم بگویم که وبلاگ من خیلی وقت است که تعداد امار بازدیدش بالاست :)) خواستم بگویم من معروف بودم.. هی هی هی هی

masoud پنج‌شنبه 11 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 09:35 ق.ظ

elhaaaaaaam
mersi aza tabriket
emruz tavalodame11esfand69:)
elhaaaaaaam

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد