سکـــــــــــــــــــــــــــــــوت
سکـــــــــــــــــــــــــــــــوت

سکـــــــــــــــــــــــــــــــوت

توضیحات ندارد.

دل تنگ...

دلم برای دوران دبیرستانم یه عالمه تنگ شده!!!!!!!!!!

بخصوص برای فهیمه و محدثه ما بهش می گفتیم:موسسه!

انقدر دل تنگ اون روزام ک اصن نمی دونم چ کار کنم؟

من همون فهی و محدثه سابق رو دلم می خواد

الان همه مون فرق کردیم...

خیلی هم!


نظرات 3 + ارسال نظر
masoud یکشنبه 11 دی‌ماه سال 1390 ساعت 10:25 ق.ظ http://masoud1060.blogfa.com

خب همه فرق میکنن دیگه:)
این خاصیت گذر زمانه...
....منم از خودم بدم میاد دیگه قبلانا اینقد سرحال بودم:(
...
هفته پیش دو نفر بهم گفتن....مسعود سال اول خیلی سرحال و شاد بودی...امسال خیلی دپ هستی و تو خودتی:|
حرفای خودمو تصدیق کرد:(

masoud یکشنبه 11 دی‌ماه سال 1390 ساعت 10:44 ق.ظ

راستی عکسایی که میذاری هم فوق العادس هاااااااا
مرسی:)
الهااااااام
حالا جواب سوالات:
آره امضا میدم:)آخه خیلی دوس دارم امضامو...کلا امضا کردن خیلی حال میده:دی
...
چقدر خدا تو زندگیته؟
چقدر می شناسیش؟
چقدر پرستشت با معرفتش همراهه؟
....
سوالات خیلی سخته...جدا نیدونم چی بگم...
میتونی خرد خرد کنی....یه جوری بپرسی که ریز ریز باشه جوابش؟
تقریبا میتونم بگم شاید اصلا خدا رو نمیشناسم...قبولش دارم ها...ولی من اصلا درست خدارو نمی پرستم....اصلا خیلی بنده ی بدیم...
فک نکنم معرفتی داشته باشم...
خیلی بدم نه!؟!؟...خیلی .......:(
اصلا آدم خوبی نبودم اگر بودم اینقد دلم نمیگرفت....
اینا همش عذاب هایی هست که حتما بدی کردم یه جایی....
.......
نیدونم تونستم خوب ج بدم یا نه؟؟
ببخشید الهام:(
شرمنده دیگه

masoud یکشنبه 11 دی‌ماه سال 1390 ساعت 06:47 ب.ظ http://masoud1060.blogfa.com

salaaaaaaaaaaam elham
khobi aziz?
na to khodet nazdiktari:)chera injoori fk mikoni?
shayad to behtarin bashi vasash
....
kheiili chiza ro ma nemidoonim ...sakhteye zehnemoone:)
elhaaaaaaaaaaaaaaam
elhaaaaaaaaam
chera nazashti emza konam:((((

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد