سکـــــــــــــــــــــــــــــــوت
سکـــــــــــــــــــــــــــــــوت

سکـــــــــــــــــــــــــــــــوت

توضیحات ندارد.

قایقت جا دارد؟

سلام

خوبین؟؟؟؟

یه پستی می خواستم بذارم

اما الان حالشو نداشتم 2 ساعت بنویسم! اما می ذارم.

ب جاش کپی پیست می ذارم!!!







هر کجا هستم باشــــــــــــــــــــــــــــــــم


اسمان مال من اســـــــــــــــــــــــــــــــت

پنجره فکر هوا عشـــــــــــــــــــــــــــــق

زمین مال من اســــــــــــــــــــــــــــــــت.

چـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــه اهمیت دارد


گاه اگر می رویـــــــــــــــــــــــــــــــــــند


قارچ های غربــــــــــــــــــــــــــــــــــت؟

آری تو راست میگویـــــــــــــــــــــی،

آسمان مال من اســـــــــــــــــــــــت،

پنجره,فکر,هوا,عشق,زمین مال من است!

اما سهراب تو قضاوت کـــــــــــــــــن،

بر دل سنگ زمین جای من اســـــــــــت؟



من نمیدانم که چرا این مــــــــــــــردم،

دانه های دلشان پیدا نیســـــــــــــــت،

صبر کن ســـــــــــــــــــــــــــهراب!

قــــــــــــــــــــــــــایقت جا دارد؟...

من هم ازهمهمه ی اهل زمین بیزارم



خیلی قشنگه


می دونم!

نظرات 3 + ارسال نظر
فسیل دوشنبه 16 آبان‌ماه سال 1390 ساعت 02:28 ب.ظ http://www.fosil.blogsky.com/

بله خیلی قشنگه اما یکم وقت بذار برای مشتری هات

بله
ای بابا دلت خوشه
کو مشتری؟
حالا زحلو بگی یه چیزی

masoud دوشنبه 16 آبان‌ماه سال 1390 ساعت 02:44 ب.ظ http://masoud1060.blogfa.com

خیلی خیلی قشنگ بود....
از شعرهایی که خیلی دوس دارم ...مررسی الهااااام:*

قربونت
خواهش میکنم
دی

احسان سه‌شنبه 17 آبان‌ماه سال 1390 ساعت 12:18 ق.ظ http://ehsanhp.blogsky.com

مثل خودت خوشگل بود عزیزم!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد