سکـــــــــــــــــــــــــــــــوت
سکـــــــــــــــــــــــــــــــوت

سکـــــــــــــــــــــــــــــــوت

توضیحات ندارد.

عرفه

سلام

بزنم تو سر خودم کامپیوترم قاطی کرده هی d.cمیشه...

باید بگم به قول احسان

:تا مشت محکمی باشه بر دهان استکبار و اسرائیل و این صوبتا....دارم درس می خونم!        

دست بزنید...دست  دست دست


می خوام فردا روزه بگیرم!

اگر خدا بخواد...




بروبچ!

روز عرفه ما رو یادتون نره 



اگر یادتان بود وباران گرفت

دعایی به حال بیابان کنید....

 

نظرات 3 + ارسال نظر
فسیل شنبه 14 آبان‌ماه سال 1390 ساعت 12:51 ب.ظ http://www.fosil.blogsky.com/

مرسی که یادم اوردی فردا عرفه ست منم روزه میگیرم
التماس دعا

خواهش میشه
روزتون پیشاپیش قبول!
ما رو هم دعا کن!

الی شنبه 14 آبان‌ماه سال 1390 ساعت 04:29 ب.ظ http://eli-s1370.blogfa.com

سلام عزیز دلم!حال و احوال؟؟
شنیدم با مشت زدی تو دهن درس؟؟
ای ول آجی جونم بخون بخون ک مملکت فردا تو دست منو توه!
من ک بی خیالم تو ب فکر باش!
روزتم قبول ایشاا... واسه این آجیتم دعا کن!
خوش ب حالت دیس میشی بی نتی نکشیدی ک مث من!
هر وقت بی نتی کشیدی اونوقت واسه دیس شدن خدا رو شکر میگی!
شرکت ای دی اس ال مون آتیش گرفته شانس مارو میبینی توروخدا؟؟

سلام الی خانووووومممم!!!
آره بابا جات خالیــــــــــــــــــــــــــــــــــ
گوش شیطون کر...!!!
ممنونم عجیج دلـــــــــــم
حتما!مگه میشه دوست عزیزم رو فراموش کنم؟
نه بابا چ خوشی
میام با کلی ذوق وشوق یه صفحه رو باز می کنم میام نظر بذارم مبینم erorrداده و دوباره از اول
تازه من ک با کارت میام سرعتم در حد گوه!
جرات نمی کنم دانلود کنم که...
آره خواهر...!
ما اصن شانس نداریم!

masoud دوشنبه 16 آبان‌ماه سال 1390 ساعت 02:38 ب.ظ http://masoud1060.blogfa.com

mano ham doa kardi!?!??
are!?!?na!?!??
:-s
:)
:*
:">

آره بابا خیلی هم!
بله که دعا کردم برای همه ی بچه های نت

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد