سکـــــــــــــــــــــــــــــــوت
سکـــــــــــــــــــــــــــــــوت

سکـــــــــــــــــــــــــــــــوت

توضیحات ندارد.

آخه چرا

+ آخه چرا؟....

خسته ام از بس غیبت می کنم .

چرا باید بعضی ها اونقدر بد باشن و اخلاق سگی داشته باشن ک این طوری بشه؟

+ آخه چرا؟....

دو نفر هستن ک محبت می کنن وما :

یکی شون رو می گیم: وظیفشه!و اصلا برامون اهمیتی نداره

ولی یکی دیگه رو : روی سرمون حلوا حلوا می کنیم ک واقعا محبت کردن...!!!

چرا نمی چسبیم به اصل مطلب: م...ح...ب...ت ...؟

 

**توهم:

این روز ها فکر می کنم چابک تر شده ام

همین طور کلماتم عجیب تر

خیال ورم داشته

باید پیش دامپزشک بروم

من گاوی هستم که فکر می کند

اسب است.

*کروب رضایی*

نظرات 4 + ارسال نظر
الی شنبه 30 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 03:02 ب.ظ http://eli-s1370.blogfa.com

سلام جیرجیرک خانوووووووووووووم!خوبی؟
ما هستیم شما نیستی! درس چیه بابا ؟!
بی خیال تر از خودم منم
چی شده عزیزم نبینم ناراحتیتو برم بزنم داغونش کنم؟


توهم خیلی قشنگ بود.

سلام خوبیــــــــــــــــــــ ؟ الی؟!؟!!؟!؟
خوش حالم ک من وتو هر دو بی خیال درسیم...دو بیکار مجرد ک دارن در جهان ول می گردن!!!!
فدای تو بشم من...

masoud1060 شنبه 30 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 03:48 ب.ظ

chera!?!?!vaghe'an chera!?!?!?i
avvaleshmanam kolli chera tozahenam oomad....dg zehnam basteshod
forsatinamond ta fekr konam o khodam vasat harf bezanam
chon didam chera haye khodam bishtare
....cheraenghad man kharam?!?!?!to midoni elham!?!?!
ya in cherayi k to gofti mese shishe i bood k zakhme delamo baztar kard:(

راستی؟
یعنی من انقدر ذهنتو مشغول کردم؟
مسعووووووووووووووود
دور از جونت ک خر باشی اما من از تو خر ترم!!!!
واقعا نمی خواستم ب دلت زخمی بذارم یا تو رو یاد زخم کهنهات بندازم...
به قول معروف بگو:این نیز بگذرد......این نیز بگذرد....

masoud یکشنبه 1 آبان‌ماه سال 1390 ساعت 11:33 ق.ظ

از امروز میخام خوب شم...
نمیتونم توصیف کنم حالمو
دیگه نمیخام گذشته بدمو:)
خوب خوب خوب

خوش ب حالت برای آدم شدم منم دعا کن

masoud پنج‌شنبه 5 آبان‌ماه سال 1390 ساعت 04:49 ب.ظ

خوب نشدم...

ایشالا خوب شی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد