سکـــــــــــــــــــــــــــــــوت
سکـــــــــــــــــــــــــــــــوت

سکـــــــــــــــــــــــــــــــوت

توضیحات ندارد.

002

+ بعضے وقتا در مورد خودم دچار تردید مے شمــــ...

گاهے اونقدر پر از احساسم ک مے خوام به همه لبخند بزنم...حتے کسایے ک نمے شناسمشون!...انقدر پر میشم ک حالم از خودم به هم مے خوره....چون وقتی کسے نیست ک بهشـــ........

گاهے هم اونفدر خالے میشم از احساس ک فکر مے کنم هیچیم ب آدما نبرده...!قلب ندارمــــ !.....

نمے دونم چرا در کل از* با آدم ها * بودن لذت نمے برم!ک مثلا بخوام دوستاے زیادے داشته باشم و خ شلوغش کنمــــ ....

ولے بعضے وقتا هم اونقدر تنهام ک حس مے کنم :  * شکلم شکل تنهایے ستــــــ  *  !

دیروز یکی از دوستام ک خ دوستش دارم رو براے اولین بار ب خونمون دعوت کردم چون راه رو بلد نبود بهش گفتم بمونه سر خیابون تا برم دنبالش...توے راه ب خودم مے گفتم وقتے دیدمش بغلش مے کنم و....

اما تا بهش رسیدم همه ے فکرام رو یادم رفت و تازه اون اومد سمت من...یه مدتے ک نشستیمو صحبت مے کردیم خودش گفت : تو وقتی اس مے دے خ با احساسے!!

 اما وقتے دیدمت اصلا فکرشم نمے کردم اونقدر سرد باشے !

 گفتم : چرا؟

گفت:فکر مے کردم میاے بغلم مےکنے ...!!!!

گفتم : مگه نکردم؟!؟!؟!

گفت: نه ! من بغلت کردم!....

خوش ب حال همه ے آدم هایے ک مے تونن احساسات شون رو درست بروز بِدن...نه مث من!

+ کاش قلب ها در چهره ها بودن....

نظرات 3 + ارسال نظر
مسعود1060 سه‌شنبه 26 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 09:08 ق.ظ

سلام
خوبی الهام!؟
ولی سعی کن همیشه احساساتتو نشون بدی....از هیچی نترس
از هیچی خجالت نکش
خیلی ها منتظرن بهشون احساسات قشنگتو نشون بدی...
دلشونو نشکون
این حرفام واسه همه است حتی خودم هاااااااااا
یو وقت ازم ناراحت نشی

سلام
خوبی مسعوود؟
ممنون ک همیشه برام نظرهای خوبی می ذاری
یه چیزی بگم:من حس می کنم اگه ابراز علاقه کنم طرف حس می کنه من آویزونشممی دونم اشتباهه اما نمی دونم چرا......
نه بابا برای چی ناراحت بشم
من ک تو رو خوب می شناسم می دونم منظوری نداری

masoud1060 شنبه 30 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 03:39 ب.ظ

eb nadare khob bash...hamishe khobi ha vase to mishe:)

bashe!?!?
lazem nis kheili alaghe neshon bediaaaaaaa....hamoon hadi k dosteto khoshhal koni kafie:)
b khoda ino ras migam chon tajrobe kardam:
age ye labkhand mizad sobh ta shabam kharab nemishod

تو راس می گی اما مشکل من و متولدین تیر اینه ک نمی تونم نمی تونم حد رو تشخیص بدم...امشب همین دوستم بهم زنگید گفت :الهام از اون وقتی ک اومدم خونتون علاقخ ام بهت چند برابر شده....
من مونده بودم چی بگم؟
گفتم:من بیشتر!!!!!
نمی دونم.......
هر وقت کسی بهم ابراز علاقه میکنه هول میشم میگم چ کارکنم ازم بیشتر خوشش بیاد؟
دریغ از این که خودم باشم...خودم!!!!!

masoud یکشنبه 1 آبان‌ماه سال 1390 ساعت 11:32 ق.ظ

اره راس میگی...
منم یه دوستم متولد تیره میگه سخته...نمیتونم ابراز کنم:)
حالا هول که نشو:دی
سعی کن ضدحال نزنی....هرچی گفتی حلله:)

آره دیگه.........راستی یادم رفت بگم دوستم دختره............!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد