سکـــــــــــــــــــــــــــــــوت
سکـــــــــــــــــــــــــــــــوت

سکـــــــــــــــــــــــــــــــوت

توضیحات ندارد.

می گذرونیم

می گذرونیم دیگه...

صبح ک از خواب پا می شیم تصمیم می گیریم ک امروز دیگه نهایت استفاده رو از 24ساعت وقتی ک خداوند بهمون عطا کرده رو ببریم

بعد از خوردن صبحانه می ریم ک درس بخونیم...این شکلی:     ...

و بعد ب خودمون میاییم می بینیم eeeeeee!!!!!الآن ک ظهره

و ما هیچ درسی نخوندیم!

(بگم این چند روز خواهرم اومده کارها رو ایشون زحمت می کشه!!!)Smiley

و ما هم کماکان ول ولی می چرخیمممم!!!

و بعد میاییم نت... البته بگم ک من همیشه دلم می خواست ک ای کاش می تونستم وب نویسی رو تعطیل کنم اما نمی شه ک نمیشه نمی دونم چرا؟*

و این میشه که شب فرا میرسه وماهنوز مشغول جمع آوری جزوات جدیدمان هستیم...یعنی هستن اما ....ب چشم ما نمیان

و سریال "وضعیت سفید"Smiley   شروع میشه و منم ک عاشق شخصیت امیرم!!!

وبعد ما می خوابیم و اما هنوز....

در این اندیشه ایم ک چگونه صبح شب شد؟!؟!؟!؟!؟

آخه 24 ساعت ب این زودیــــــــــــــــــــــــــ؟...

برلب جوی نشین و گذر عمر ببین......

بله

نظرات 3 + ارسال نظر
مسعود1060 پنج‌شنبه 14 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 10:20 ق.ظ

سلااااام:))
تنبل...پاشو پاشو درستو بخون بینم!!!
:دی
:)

سلاااااااااااام:)
چشم
آقا مسعوووووود

الی جمعه 15 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 10:53 ق.ظ http://eli-s1370.blogfa.com

سلام عزیزم!خوبی؟
چ خوشگل نوشتیا کلک
بابا روزتو برم من...
عین خودم درس میخونی منم درس خوندنم همین شکلیه!
من و تو آینده سازانیم ببین چجوری میحونیم خدا رحم کنه
البت وللش شب امتحانو واس چی گذاشتن؟

سلام
عاشقتم!!!!
ببین منو تو جهان رو تسخیر می کنیم
حالا ببین کی گفتم!!!!!!!!!

احسان شنبه 16 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 11:55 ق.ظ http://ehsanhp.blogsky.com/

الهام جون تو که میانگین حساب کنی روزی 10 دقیقه هم نت نمیای!

نه بابا احسان جون
همونم زیاده
منو ۱۰ دقیقه؟

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد